Apr 132012
 

From the Daily Mail

BBC

An article on February 15 suggested that 17 BBC workers had carried on in the same jobs after accepting redundancy money of £57,000 each. We are happy to clarify that, while their leaving dates were delayed, the workers did not in fact receive their pay-offs until they had left.

[This article has not been corrected on the Mail site]

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)