Apr 132012
 

From the Daily Mail

BBC

An article on February 15 suggested that 17 BBC workers had carried on in the same jobs after accepting redundancy money of £57,000 each. We are happy to clarify that, while their leaving dates were delayed, the workers did not in fact receive their pay-offs until they had left.

[This article has not been corrected on the Mail site]