Jun 172012
 

From the Mail on Sunday

Stephanie O’Keeffe

On April 1 we said, incorrectly, that the freelance reporter and presenter Stephanie O’Keeffe struggled to read her scripts when working at BBC Radio 5 Live.

We now accept that this was not the case. Our report could also have been taken to suggest that Ms O’Keeffe obtained her BBC work by submitting a CV that contained her vital statistics and expressed a willingness to work nude.

That was not our intention and we are sorry for any misunderstanding or embarrassment these errors may have caused.

[This story has been removed from the Mail web site]

Yipii

In our front-page report last week we said Mail on Sunday reporters had spent £162 on Yipiii plays but won only a £20 toy goldfish bowl.

In fact, one reporter used ‘free plays’ acquired during the experiment and went on to win an iPad worth up to £400.

And in a different experiment another journalist spent £40 and won £35 of flowers and a £101 iPod Nano.

We apologise to Yipiii for not mentioning these.

Also, we said customers can top up their accounts as often as they like. In fact, top-ups are limited to £200 per day.

[This story has been corrected on the Mail site. The corrections have been noted. Unfortunately, the Mail seen to have forgotten the the positive story they ran on Yipii just as few days earlier.]