May 102012
 

From the Daily Mail

Amitriptyline

Due to a production error in Dr Martin Scurr’s column in Tuesday’s paper, we incorrectly stated that the dose of amitriptyline used to treat migraine is 200mg. In fact the correct dose is 20mg; 200mg is the dose for treating depression.

[This story has been silently corrected on the Mail web site]

Prince Charles’s Staff

A comment article on May 1 said that Prince Charles’s staff are paid from ‘public funds’. We are happy to clarify that these costs are in fact
paid out of income from the Duchy of Cornwall estate.

[This story has not been corrected on the Mail web site]

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)